Happiness is not a destination. It is a way of life.

En sjukt snygg tavla som jag skulle vilja ha!
 
Prislappen på denna skönhet är 399:- och den finns här http://www.jotex.se/jotex/jute-tavla-stor/365088?Ns=RankValue3|1&Nao=0 
Jag bara tokälskar New England stilen och det finns vissa guldkorn även i Shabby Chic om det inte är allt för puttinuttigt bara.
Men något som jag verkligen letar efter och vill ha är jutegardiner med röda ränder typ som denna
fast som en panellängd. Jag hittar inte ens detta tyg på metervara så man kan sy sina egna gardiner. De finns i blått men det passar inte in i mitt rum. Typiskt i-landsproblem..
 
Men men nu är det natten. Så sov gott och dröm sött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0