En bok, är en bok, är en bok...

och jag gillar inte ens böcker!
Men jag ska försöka läsa lite. Det kommer förhoppningsvis bättra på mitt ordförråd så jag får högre poäng på högskoleprovet i vår, än vad jag skulle få om jag inte läser. Så med framtiden i åtanke är det bara att ta det som en läxa och läsa endå. Sen kan det ju faktisk vara så att boken visar sig vara bra, och då blir det ju inte en lika stor plåga. Vi får hoppas på det helt enkelt.
 
 
Nu är jag både trött och frusen som vanligt, och sängen gör sig redo att välkomna mig med uppfällt täcke och tillpuffade kuddar. Så det är väl bäst att jag följer mina instinkter och kryper till kojs (med min lilla bok...). Sov gott!
 
Och utifall ni hade glömt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0