Wooow

Nu har jag kollat igenom och rensat sisådär en 1300 bilder. Är jag en dålig fotograf eller bara väldigt kräsen när jag endast har "sparat" (lagt in i en speciell mapp) 36 stycken. Vissligen var vissa av bilderna inte fotade av mig och andra var bilder av mig, men ändå. Haha känns skönt att ha fått det gjort i alla fall. Nu är det bara 2/3 kvar. Eller i alla fall på datorn. Sen ska jag rensa ur bilderna som är kameran och filmkameran också. Men det får banne mig bli en annan dag.

Nu är det middag och ikväll blir det: 
Köttfärslimpa som var inlindad i bacon om jag såg rätt, och sen potatis till det. Såg smarrigt ut när jag var ner och tjuvkicka i ungnen.

Efter det blir det antingen upp igen och rensa mer eller kolla på tv. Klockan 20 är det Let's dance på tv i alla fall. Det får man ju inte bara missa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0