Chena!

Här igen då rå. Nu har jag typ vaknat till liv igen. Lite shopping och ett sportlov gjorde susen. Jag har köppt 2 tröjjor, 2 ringar, ett par örhängen, ett par skor med high heels och en sommar skojorta! Wee! Vill ha sommar typ nu på en gång. Det vore sjukt nice det.

Jag och Frida har planer på att efter studenten åka utomlands. Vi får se om det blir en kort visit för att ha semester eller om vi rent av slår oss till ro ett tag och kanske tar oss ett jobb i främmande land. Hur spännande vore inte det lixom. Men vi har ju våra påhitt också. Hoppas bara att något utav alla händer i verkligheten också.

Det vor nog allt för mig denna gången. Bilder på shopingobjekten kommer kanske upp senare.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0