Skitsnack, Burger King och Redigering

Kom hem från gränby för någon timme sen nu. Det blev inge shoppning men provade några saker, bland annat några pälsvästar. Funderar på att skaffa en till min höst garderob, men jag kan inte bestämma mig för om jag passar i det eller inte. Sen vet jag inte om jag tycker att dom är jättesnygga, så det tål att tänkas på. Sen blev det en Burger King och MYCKET skitsnak och gamla minnen.
När jag kom hem satte jag mig framför datan och klickade mig in på FB som jag alltid sitter vid när jag är vid datorn. Beroende? Men jag har inte bara suttit där och glott utan även redigerat lite bilder. Tänkte att jag kunde slänga upp en bild före och efter redigering så ni får se vad lite PS kan göra.

Före redigering:
Efter redigering:
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0