Ny färg då rå

Tyckte det var på tiden, efter ett antal månader med samma design. Jag vill tacka August http://actionz.blogg.se/ som hjälpte mig med kommentarfärgerna. Sen vill jag tacka mamma och pappa.. nej skoja bara.
Jag är fortfarande sjuk, men är bättre. Idag provade jag att göra eget svartvinbärste. Det var helt okej, men sen är jag inget stort fan av svarta vinbär. Men jag kände att jag behövde en C-Vitamin boost och det fick jag med råge. Så nått gott gjorde det i alla fall.
Mitt hemmagjorda svartvinbärste.
Jag fotade lite idag och igår så några bilder kommer upp imorgon för jag orkar inte redigera dom nu.
Nu ska jag kuta till sängen, kasta mig ner i den, gräva ner mig under täcket och SOVA<3
Puss
PS. Ser att det är fel färg på signaturskylten, meeen jag fixar det imorrn. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0