Även om det är väldens minsta håla så är den bättre än den största stad

och jag som till och med blev klassens partypingla. I helgen var jag på besök i hos mina fördetta grannar i min födelseort Järna. Herregud vad underbart det var! Jag älskar allt där. Varje dag var den bästa i mitt liv. Allt är super där! Människorna är dunder trevliga. Gosigare, sötare och busigare djur får man leta efter. Det är den vakraste plats på denna jord, även när det spöregnar. Om jag inte flyttar dit innan, så SKA jag flytta dit när jag ska skaffa barn. Jag var 6 år när jag flyttade därifrån men jag minns så himla mycket. Det är där som jag känner mig hemma, på riktigt. Jag minns när vi skulle flytta. Jag satt och storgrät i vardagsrummet och sen rusade jag ner till grannarna och gjömde mig med förhoppningen att mina föräldrar skulle glömma kvar mig.
Även om jag önsar att jag aldrig flyttat så har jag fått ut så mycket av att jag gjorde det. Jag har fått massor av vänner som jag vet kommer finnas där för mig livet ut, minnen som jag sent kommer glömma och erfarenheter jag kommer ha nytta av genom hela livet.
Det är som dom säger Allt ont för något gott med sig.

MEN JAG HATAR ATT MAN INTE KAN FÅ ALLT!!!

Man måste ta vara på de ljusa stunderna i livet och njuta, annars går man under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0