Tjohopp!

Livet leker och jag älskar varje stund och varje sekund. Haha nej, så är det verkligen inte. Inte nu i alla fall. Jag har kommit tillbaka till deppet.. DAMN. Jag pallar inte skolan, vill ha kille (men funkar inte av flera anledningar), vill ha sommarlov (4 fucking veckor kvar), vill festa med vännerna (ska det på ons) och massa annat, vill träffa massa folk men det blir aldrig av (hoppas kunna åtgärda det snarast). Mitt liv leker med mig, och inte jag med det, vilket suger. Nej fy fan asså. DEPP INLÄGG. Nej men tänkte lägga upp bild/-er på det jag köppte när jag och mamma var och handlade på ica maxi.



Till vänster: Neutrogena, Visibly clear, blackhead eliminating.
Till höger: Neutrogena, Visibly clear, 2 in 1.



Den röd/gula blomman (hortensia).

Haha hoppas ni har det bra i alla fall. Tingeling Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0