Tjena!

Ganska pigg och ganska glad idag. Igår var jag hemma på dan och städade lite (ska fortsätta idag) och på kvällen tog jag bussen till stan och träffade Viktoria, Åsa, Viva, Max, Daniel, Erry, Gustav, Anges och Fanny. Några av dom är gamla goa vänner och några har jag anldrig träffat förr. Det var mycket mysigt ända tills myggen kom. Men, för trevligt sällskap kan man ta några myggbett. Vi spelade kubb och satt och snackade. Men nog om gårdagen, hehe. Idag ska jag fortsätta städa för att ikväll får vi gäster. Det är morfars syster och hennes man som kommer på besök ikväll. Dom är bosatta i england så det är inte så ofta vi träffar dom. Men det kommer bli trevligt. Men annars idag ska jag nog plugga. Här kommer några egenfotade bilder i alla fall.







Nej, nu måste jag fortätta städa. Ha en bra dag trots åska och regn. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0