Slutat =)

Nu har jag precis slutat italienskan och där med är skoldagen slut. Men jag måste vänta på Frida som slutar halv 5 (20 min) men då passar jag på att uppdatera bloggen lite. Så det är väl bra i och för sig. När Frida kommer ska vi ta bussen ner på stan och sen ska jag gå till min bror, för att duscha och fixa mig inför kvällen. Jag Frida och Sara ska gå till en skiva senare på kvällen. Så det kommer bli ruuuuligt. Vem vet det kanske kommer upp en bild senare på min outfit. Haha jag tycker den är rätt okej och lite satsig. Men ska man satsa ska man satsa allt. Inget mellanting funkar. Haha. Nu ska jag dra. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0