Sjukling

Idag vaknade jag kl 6 och gick upp. Jag skulle med mamma till hennes jobb och prata lite om sommarjobb. Jag var täppt i näsan, ont i huvudet, hostade hela tiden och ont i halen. Jag åkte med henne i alla fall och pratade med hennes chef. Sen åke jag hem. Jag insåg att det inte skulle gå. Så jag satte mig på bussen hem och snörvlade och hostade (pinsamt). När jag kom hem gick jag och la mig i mammas säng och sov till klockan var 12-13 nånting. Då gick jag upp och gjorde lite mat, som jag åt ute för det är så otroligt varm. Jag blev lite brun även fast jag bara var ute ca 20-30 min. Och sen gick jag in och la mig igen, sov/lyssnade på tv (orkade inte ha ögonen öppna). Och nu sitter jag här framför datorn och ska jobba på intresseveckor rapporten som ska in imorgon. Hoppas att den blir okej i alla fall. Ni får ha det så bra och njuta av solen så länge den skiner. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0