Photoshop

Varför går jag inte och lägger mig förend nu?? Jag är sjuk och MÅSTE vila.. när ska jag lära mig det. Fram tills nu har jag suttit och lekt med PS i alla fall. Har försökt göra en ny header. Eller det va tanken men njaaa inte så bra.. Sen måste jag fixa ego bilder där jag har blåa kläder på mig för att den ska funka. Nån som vil fota? Haha nej men får se om det blir nått, nån gång. Nu hade jag i alla fall tänkt att jag skulle ta och sussa lite med min trogna sängkamrat (kudden, för er som undrar vem det är). Imorgon kväll ska jag troligtvis träffa Vickan, det kommer bli jättekul, har inte sett henne på evigheter. Men ni får sova så gott allihopa och drömma så sött. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0