Natti

Time for some sleep. Nationella, naturkunskap och kemi imorgon. Fett oppep på att gå men plikten kallar. Måste man så måste man. Har man gett sig in i spelet får man spelet tåla. Men tänk om man inte tål det då, tänk om man dör på kuppen. Nej fyy fan jag får ta och bli lite gladare det är ju snart sommar och sol... fan va jag lääängtar. Det kommer bli skitroligt tror jag. Min första sommar som 18:åring kan ju inte gå fel. Tummen upp. Men det var inte det här jag hade tänkt att skriva över huvud taget. Jag skulle ju säga godnatt. Så får göra det nu då. Godnatt alla glada, ledsna, snygga, fula, långa, korta o.s.v tills alla känner att de har en eller flera grupper som de passar in i. Aja nej fan va dryg jag är Natti, Puss och kram ses på stan! Eller??

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0