Myyyyys!

Myste i badet i ca en timme tillsammans med lite mysig musik. Vad kan slå detta? Inte tror jag att det är mycket i alla fall. Nu ska jag smörja in kroppen med the body shops Body Butter (pink grapefruit). Den är jättebra tycker jag. Kanske att den doftar lite för starkt men den gör huden jätte len, mjuk och fin. Sen ska jag ta nått att äta för att sedan sätta mig med lite läxbökerna. Mamma kommer hem snart också så då ska vi fira henne för att hon är en så underbar mamma! Haha jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, men det blir nog bra i alla fall får jag hoppas.

 



GLÖM INTE ATT GRATTA DIN MAMMA PÅ MORS DAG!!!

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0