Kul!!!

Igår var jag på VIP och träffa många nära och kära samt lite nytt/halv nytt folk. Det va grymt roligt och alla var snälla och trevliga. Vi kom dit till 20.30 (ville inte betala inträde) och drog där ifrån vid 02.15. Då bar det iväg med buss hem till Sara för att sova. Vi, eller i alla fall jag somnade strax efter kl 3. Tror sara somnade stax efter men är inte säker. Hon höll på med datrorn, mitt i natten. Hur orkar man<3. Jag vaknade av mig själv vid 8.30 tiden utvilad och pigg men Sara sov som en stock. Jag låg och slumrade till lite då och då fram till 10.30 då vi gick upp och åt frukost/lunch. Makaroner med bacon och stekt ägg. MUMS. Sen tog vi bussen tilsammans in till stan. Sara skulle möta upp några vänner och jag skulle fortsätta färden hemåt. När jag kom hem hjälpte jag mamma lite i trdgården och nu ligger jag här i min säng under täcket. Kollar ut genom fönstret och ser resterna av regnet som små vattendroppar i träden. Kan det bli mysigare? Jag njuter varje sekund i alla fall. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0