Ingen är älskad av alla, men alla är älskad av någon.

Jag hoppas att det är så i alla fall, tvivlar dock ibland. Men anyway...  Lyssnade och läste engelska nationella idag. Det gick gaska bra, tror jag i alla fall. Pigg var jag enda fram till kemin då jag nästan bröt ihop. Sov 7.5 timmar inatt vilket medför en pigg och glad Caroline. Men som sagt kemi med grupparbete och omotiverade/trötta gruppmedlämmar är ingen bra kombo en fredag eftermiddag. Men nu mår jag i alla fall bra igen.. tror jag... Kvällen har jag spenderat tillsammans med internet, biologi och naturkunskaps böckerna och fråge papper från Daga (förvånad? skulle inte tro det va). Ska försöka göra klart dessa i helgen men får se hur det går. Nu tänkte jag ta och sova i alla fall så jag vaknar pigg och förhoppningsvis glad och pepp på allt imorgon. Hoppas att det är bättre med er än det är med mig (för tillfället i alla fall). Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0