Hej

Länge sen jag gjorde ett inlägg. Eller ja 2 dagar, men nu kommer ett i alla fall. Jag har haft händerna fulla och en helt underbar helg. Mycket festande med härliga personer. Detta har medfört en förkylning men jag har ingen annan än mig själv att skylla. Men det har varit värt det i alla fall. På tisdag ska jag ut igen och jag hoppas att det kommer bli grymt roligt. Det är en skiva jag ska på med temat P. Jag är inte säker på vad jag ska vara men det lutar mot pilot. Någon som har en annan ideé? Men efter tisdag ska jag ta det lugnt. Det är vad jag har tänkt i alla fall. Nu ska jag göra lite läxa är det tänkt sen kanske jag kommer fota lite om jag hinner. Juste det var en huggis på våran gräsmatta idag. Cirka 2,5 dm lång och kanske 1-1,5 cm tjock. Fin men lite smått läskigt när man brukar gå runt barfota. Man får se upp med vart man sätter fötterna. Men nu ska jag dra i alla fall. Kramar  

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0