Jag lovar att jag ska skriva här oftare

,men så gör jag inte det ;pPpPpPpP

Nej men det här är inte bra. Men i alla fall. Igår asså vilken eftermiddag kväll. Jag vill bara säga TACK Viktoria<3 Tack för att du finns och lyssnar på allt jag har att säga och alla mina problem och allt annat skitsnack jag bara väller ur mig<3 Jag har nog aldrig pratat så mycket på en dag som jag gjorde igår. 7 timmar, det är inte lite det. Men det roligaste är att vi hade lätt kunnat snacka ännu längre. Kankse kommer mer ikväll när vi ses igen. Haha. Ja men ikväll är det hemma fest hos Gustav som gäller. Det ska bli trevligt att träffa lite vänner. Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder i alla fall som jag sa att jag skulle lägga ut tidigare.. hehe tjejen med världen bästa
självdiciplin.

 

Simon efter en springtur på gräsmattan. Söta gröna små tassar.



Sötnosen min<3



Jaa som sagt. Välkomna till kära Uppsala!



Min outfit nån dag förra veckan.



Söta lilla Sara när jag var hemma hos henne i Måndags.

Ja det var några bilder i alla fall. Men nu ska jag kila. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0