Godmorgon i solskenet!

Eller ja solsken och solsken. Grått o lite halvtrist men det rengnar inte i alla fall. Igår kväll unnade jag mig nått riktigt mysigt. Bra musik i konbination med bastu, bubbelbad och levande ljus. Myspys på hög nivå vill jag lova. Ansiktsmask (Neutrogena - visibly clear 2-in-1) hade jag också och huden har blivit lite bättre tror jag. Men nu är tuben helt slut så får åka iväg och inandla en ny snarast.

Idag ska åka och kolla på betesläpp kl. 11 och fota lite. Sen när jag kommer hem kommer jag troligt vis lägga upp lite bilder från dagen och sen blir det nog plugg igen. Känns inte som att gjort annat än pluggat denna helg. Men sånt måste göras det med. Men nu måste jag skutta upp ur sängen, klä på mig kläder och äta frukost för att sedan åka och kolla på söta små kossor. Ha en underbar söndag alle sammans! Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0