Drömvinsten?

Imorgon vill jag vakna av att Rickard Sjöberg ringer på min dörr och säger att jag har vunnit drömvisten. Jag mår inte så bra i själen för tillfället med det går väl över, hoppas jag. Imorrn ska jag:

1. Gå till mammas jobb och kolla upp med sommarjobbet.
2. Gå i skolan 8.30 - 14.15 
3. Körkortsteori 17.45 - 19.45
4. Plugga.

Jag kan inte träffa dig på ett tag. Jag är ledsen men det är så det ser ut just nu. Vi kanske kan höras om några veckor eller så. Om du fortfarande finns där nån stans. Jag kommer sakna dig fritiden min. Nu ska jag i alla fall SOVA. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0