Baka, baka

....liten kaka. Ja det är precis det jag tänkte göra nu. Har varit ute och fotat lite och nu ska jag baka en kladdkaka tills imogon tänkte jag. Har ju OD (operation dagsverket) då. Jag ska vara på min mammas jobb och prova på jobbet som ortodontiassistent (typ tandsköterska). Kommer dock inte jobba i munnen på folk men kommer fixa med allt annat som måste göras. Det kommer bli roligt. Börjar kl 8 slutar 3 som det ser ut just nu. Och kl 3 ska jag träffa Jens tror jag. Det kommer bli kanon kul. Hehehe eller rättare sagt Nikon kul (haha ja, jag är bäst på att skämta). Men som sagt nu ska jag baka en smarrig kladdis så vi hörs. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0