Vanilla Twilight!

Idag är jag hemma och har jättont i magen. Det är inge kul alls.. speciellt inte för att jag inte kan gratta min kompis Sara på sin 18års dag face to face. Men jag hoppas att hon får en underbar födelsedag med MASSA fina presenter och många skratt. Imorgon ska jag, Frida och några andra av Saras vänner gå på krogen till hennes ära. (om jag är frisk annars får de gå utan mig) Det kommer bli skit roligt känner jag på mig. Sen på lördag är det hem till Sara och fira henne igen (haha man fyller ju bara 18 en gång). Då är det tjejmiddag som gäller. Tema: Svart och silver.. ganska lätt, men ändå vet jag inte vad jag ska ha på mig. Silver smycken och svarta kläder? eller hmm.. får rota runt i garderoben lite, tror jag. Vem vet kanske kommer upp lite bilder..;) Kram på er alla


Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0