Uppe med tuppen

Åkte med mamma in idag så ja sitter nu i skolan och har varit här i 15 min redan. Kul kul.. Men jaja sånt är livet. Man kan inte få allt. Jag får gå och lägga mig tidigare ikväll så jag verkligen får sova ut. Men en kul sak som händer ikväll är att min kära storebror kommer hem och sover hemma inatt. Haha trodde aldig jag skulle säga det här men jag saknar honom. Den lille pysen. Haha. Får se vad vi hittar på att göra om det blir nått speciellt över huvud taget.. God mat kan man ju hoppas på i alla fall men det brukar vi alltid äta så det är nog ingen fara med det. Nu ska jag göra lite läxa tror jag innan jag börjar med italienska 08.30. Kram på er.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0