Tjohopp

Nu sitter jag vid datorn och har inte så mycket att göra..men brukar komma på massa saker att göra när jag skriver blogginlägg, så tänkte att jag skulle göra det så kanske jag kommer på något roligt. Så hmmm.. vi gör en punktlista och kollar valmöjligheter..

  • Städa rummet
  • Göra läxor
  • Rita
  • Ta bilder
  • Bara ta det lungt och mysa i sängen med en film
  • Gå och lägga mig tidigt

Ja men det var väl typ det jag kom på.. och det slutgiltiga valet blir.....(trummvirvel)



Gå och lägga mig tidigt. För jag är faktitst sjukt trött och vi börjar 8.30 imorgon.. Så godnatt på er sötnosar sov gott och dröm sött. Många kramar.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHA PUNGTLIStA!!!!!!! Det heter punkt lista!!!!!!!!!!!! carro då!!<3

2010-03-10 @ 22:58:59
URL: http://changes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0