Sjuuuuuk..

Faaan.. det svider i halsen när jag svälger, kittlar i näsan så jag nyser, täppt i ena näsborren, ont i magen, kvälgningar, hostar och noll aptit. Inte nog med det... det fucking snöar. Är det såhär man ska ha det på en söndag. Nej Ucsh. Jag gillar snö.. men nu får det ta och va nog.. jag vill ha vår.. långa soliga dagar och knoppar på buskar och träd. Men jag hoppas att jag blir frisk snart igen.

Jag har sovit MASSOR idag. Sov till klockan 12.30 sen frukost. 2 mackor och en kopp kamomill te MUMS. Sen upp och fixa lite på rummet och sms:a lite med en söt kille.. sen ner och gosa med hunden vid kaminen, var jag somnade och sov i två timmar.. haha skönt att sova på klinkers?? Japp när man ligger med ryggen mot en varm kamin, har golvvärme och en hund som ligger ihop rullad mot ens mage och små snarkar. Det är underbart.

Nu tror jag att jag ska gå ner och göra mig en stor kopp kamomill te till. Hoppas att ni har haft en mysigare söndag än mig. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0