Säng dags!

Lilla jag när jag och Sara var och fotade hos henne. Det var sjukt roligt och det blev rätt spårat.



och en till bild på mig.



Nu är det i alla fall dags att sova. Jag är jättetrött. Juste glömde säga att filmen var jättebra och sällskapet var underbart. Klänningen på de båda bilderna fick jag av världens finaste tjej.. Hon hade gjömt den i min väska när jag var hemma hos henne utan att jag hade en aning om det. Hon är bara för gullig. Tusen Tusen tack för den. Godnatt allihopa. Kramar.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder & blogg !

besök gärna min blogg ;))

2010-03-18 @ 12:52:44
URL: http://vkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0