Och doktorn svara..

Öroninflamation. Yeeees!! Kan det bli mycket bättre eller. Precis när man är på bättringsvägen från förkylningen så får man öroninflamatin. Det gör ont när jag

  1. Svälger
  2. Gäspar
  3. Hostar
  4. Nyser eller har
  5. Högt ljud i omgivningen

Usch och fyy. Så nu ska jag i alla fall gå på antibiotika (kåvepenin) i 7 dagar och sen ska jag på återbesök till läkaren igen. Känner mig som värsta knarkaren. Antibiotika, Ipren, nässpray och utöver det så tar jag ju mitt insulin 24/7, knark i alla former haha...



Men över till nått roligare. Igår såg jag ju Edward Scissorhands. Helt underbar film (ja jag grät, lite... hehe) men det var det värt. Han vill så mycket, men allt är så svårt. Inte mycket som går hans väg men han fortsätter kämpa trots alla motgångar. Så jag får ha honom som förebild. Även fast man är sjuk så kan man i alla fall vara glad över att man lever. Och det finns dom som har det värre. Hoppas att det är bättre med er än vad det är med mig i alla fall. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0