Man ser skärmen!!

Nu har jag städat, det vill säga plockat undan saker.. dammsuga får jag göra imorrn när jag kommer hem eller nått. Men jag fattar inte att jag kan leva i så mycket skit som jag gjort. Jag menar.. vem kan gömma en 24 tums skärm på ett skrivbord. Haha ganska skickligt gjort faktist. Men plugga blev det inget av med tyvärr.. Jag måste skärpa mig nu. Inte långt kvar på terminen.

Men en rolig sak som händer på fredag är att jag ska hem till Sara så ska hon hjälpa mig att fixa en snygg blogg. Sen ska vi leka med kameran och ta lite snygga bilder (eller det är vad vi vill i alla fall). Frammåt kvällskvisten ska vi äta mc donalds mat och kolla på Let's dance. Det är bugg har jag hört. Både jag och Sara har buggat förut så vi kommer nog få lite nostalgi känslor, haha. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: Raggaren ;)

Låter som en trevlig helg :) ni får väl se till att bugga på lördag då eller fredag..vet inte när det går. hehe :P



Kram din beaundrare Raggaren. haha

2010-03-09 @ 23:35:46
Postat av: sara

HAHA! Åh va mysigt vi ska ha dee!!!<3

2010-03-11 @ 21:08:21
URL: http://changes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0