Kort dag idag.

Hehe dagen skulle vart längre än den var... jag glömde bort att jag hade psykoligi på morgonen.. jävligt klantigt måste jag säga.. men men inget att göra åt nu ändå. Jag hade i alla fall biologi innan lunch och sen kemi efter. Sen var det slut för idag. Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik ( Wicked Game med Chris Isaak). Sen försöker jag få photoshop att fungera som det ska. Annars så väntar jag på att Sara ska sms:a så jag vet om vi ska ut ikväll eller inte. Om inte så ska jag va hemma och kolla på Let's Dance tror jag. Nu ska jag fortätt fixa lite med datorn och sen ska jag gå ut med vovven tänkte jag. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0