Hemma

Efter att pappa och Andreas (store bror) hämtat mig på skolan for vi iväg och köpte vägsalt, lämnade kaffemaskinen på sevice, handlade mat och köppte Mc donald mat (nyttigt ska det va, hehe). Sen åkte vi hem och käkade och nu sitter jag här och bloggar lite. Tänkte lägga upp lite bilder på min fina hund som jag fotade lite snabbt när han var ute och sprang på baksidan. Annars så ska jag städa idag.. det behövs verkligen kan jag säga..Men som sagt bilder kommer snart eller senare får se när tiden finns men idag i alla fall. Kram på er alla och ha en fortsatt trevlig kväll.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0