Hej igen!

Nu är jag hemma igen och har precis kollat på melodifestivalen. Hos Sara var det HUR nice som hellst och vi skrattade mycket och städade en hel del på hennes rum också. Sara lyckades slänga en hel sopsäck med massa skit som hon aldig kommer att använda. Vi fotade massor och lyssanade musik. Kollade Let's dance och blev förbannade över att Willy inte åker ut.. Men annars har helgen hittils varit dunder. I fredags köpte jag en marinblå/guld bandjacka som är hur snygg som hellst (enligt mig men ingen annan) hehe. Sen fick jag ett rosa linne, 2 armband, en parfym, ett halsband, 2 pin, 3 maskaror och en GRYMT cool väska som jag bara måste lägga upp på bloggen lite senare. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0