Godkväll alle sammans!

Har inte vart så aktiv på bloggen idag och inte igår heller.. Anledningen till att jag inte skrev något godnatt igår kväll var för att jag va vaken till kl 04.30. Hehe smart tjej.. men det var såå värt det även fast jag knappt kom upp ur sängen imorse. Bokstavligt talat.. Jag satte mig upp och det gick bra men hela jag skakade av trötthet (...eller var det kanske nattens händelser som fick mig lite darrig på benen..?) I alla fall så höll jag på att ramla så fort jag reste mig, men som tur var gick det bra och inga blåmärken... Tycker dock väldigt synd om mina kompisar som fick stå ut med mig hela dagen idag 08.45 - 16.30. Jag var ju inte så pigg.. med endast två timmars sömn får jag väldigt dålig humor och en kort stubin. Dålig humor kan man väl stå ut med men den korta stubinen får jag försöka jobba lite på. Och för er som undrar vad jag gjorde hela natten så snackade jag med Jerry. Det var huuur kul som hellst och jag är fortfarande lite öm i skrattmusklerna. Ett gått skratt förlänger livet säger man.. men hur gammal kan man bli? Jag lär ju bli minst 200 år bara av gårdagens skratt i alla fall. Hadé gött alla landkrabbor;) så hörs vi snart igen. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0