Förlåt<3

Jag vill be om ursäkt för min dåliga aktivitet här på bloggen. Anledningen är att jag har varit jätteförkyld => hemma från skolan och nedkrupen i sängen och sovit större delen av den senaste veckan. Jag gick i skolan onsdag - fredag men det var knappt att jag orkade. Igår mådde jag i alla fall lite bättre och gick på stan med två av mina gamla vänner Zamme och Victoria. Jag köppte 2 par fejk konverse för endast 250:- VÄRT!! Tack vare att Zamme köppte ett par skor hon med. Ett par röda och ett par svarta blev det. Haha storlek 37!!! Helt sjukt små fötter man har XD. Men här kommer en bild på hur dom ser ut i alla fall. Yes ÄNTLIGEN skor utan klack.



Kramar på er alla.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0