Film + Säng = Myyysigt



Till att börja med vill jag tillängna min jävla förkylning denna blid.. FYY FAAAN!! Jag orkar inte va sjuk mer nu.. Vaknade i morse med ett huvud som värkte utav bara sjutton. Tog en varm skön dusch men inte hjälpte det.. (inte för att en dusch hjälper mot huvudverk hehe smart..) Sen gick jag ner och tog en alvedon men det blev inte bättre av det heller. Gjorde bara att jag blev tröttare. Jag ringde och sjukanmälde mig sedan kröp jag ner i sängen bredvid vovven min och sov. Sov till klockan 11 sen upp och försöka äta lite frukost. Efter det åkte jag in till skolan i alla fall och skrev ett psykologiprov (kände att det var ett måste). Det gick sådär. G i alla fall kanske mer om jag har tur. Men jag har ju vart sjuk 2 av 3 gånger så det blir nog ett G. Sen hem och äta middag och få sjukt ont i örat till råga på allt (känns som öroninflamation). Sen snackade jag lite i telefonen med en trevlig prick som lyser upp min tillvaro. Och nu ligger jag här i sängen och tänkte kolla på Edward Scissorhands. En mycket bra film måste jag säga som tål att ses flera gånger. Tror inte det blir nått mer inlägg ikväll så säger Godnatt alla sötnosar sov så gott och dröm så sött. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0