Nykteristen!

Haha nej kanske inte. Men jag ska skärpa mig i alla fall. Jag ska inte längre bara leva för dagen, för oavsett vad som händer så är kommer det en dag imorgon. Den kan komma att bli den bästa i ditt liv, men den kan även visa sig vara den västa. Jag kommer nog inte skriva här på bloggen på ett tag tror jag. Jag kommer ha fullt upp med att reda ut mitt liv. Jag måste ta lite ensamtid med mig själv. Jag måste hitta mig själv och hitta just det som jag vill göra. Vad som får mig att känna att just mitt liv är värt att leva. Man får bara ett liv, en chans. Det gäller att ta den innan den har sprungit förbi i all hast. Nu jävlar ska jag få ordning på mitt liv. Jag vill ha ett perfect liv. Det kommer alltid finnas saker som kan bli bättre men jag ska kämpa för att det ska gå min väg. Nej, nu ska jag ut i verkligheten och hitta just MIG. Bara mig och mitt liv (kanske även eventuellt någon att dela det med). Hoppas att erat liv blir som ni drömt om, en vacker dag.

Lär av gårdagen, planera för morgondagen och LEV idag. Du vet aldrig när livet tar en vändning nästa gång. Puss <3

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0