Life just sucks sometimes

Vad har jag gjort idag...? hmmm.. ehhhh.. nej jag kommer inte på något. Gick och la mig halv 2 igår somna väl runt 3. Mamma väkte mig 8.30 för att jag skulle vakta hunden då hon skulle till min kusins konfirmation. GRATTIS till henne<3 Och vad gjorde jag då.. jo så fort hon hade åkt somnade jag om igen. Med en snarkande hund brevid mig somnar jag om och sover till 2. Snacka om att jag KAN sova. Då går jag i alla fall upp och rostar några mackor tar en kopp kaffe och lunkar tillbaka till sängen för att kolla på tv. Social brud altså. Där ligger jag sedan till 5. Då jag blir lite smått hugrig igen. En banan och ett glas mjölk. Och sen då, jo tillbaka till tv:n. Där ligger jag sedan till mamma kommer hem och lagar middag. Kantarell soppa. En liten tallrik, en macka och ett glas mjölk. Efter det går jag i alla falll ut med hunden och nu sitter jag här.

Fyy satan vilken dag. Helt totalt VÄRDELÖS. Och imorgon då. Som att morgondagen kommer bli bättre? Eller nästa vecka? Ikke då. Då är man hundvakt. Får väl försöka överleva på något sätt. Nu tänkte jag fota lite men vi får se hur det blir. Just nu känns det bara som att ALLT och lite till suger. Jag har tråkigt, är ledsen, är smått förälskad, förbannad på mig själv och vill bara ha något att göra för att slippa tänka på allt som händer och sker.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0