I love my bed<3

Sova är sjukt underskattat. Det är underbart. Inget kan skada dig i drömmarna och det mest underbara kan hända. Så varför säger alla sova kan man göra i graven? Ja, självklart kan man det. Men då vaknar man ju inte med den underbara känslan man har i kroppen när man drömt en underbar dröm. Eller känslan man får när man vaknar efter en mardröm och inser att det bara var en dröm.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på Ugly Betty på 5:an. Sen får vi se vad det blir. Men med stor sannorlikhet så kommer jag ligga i sängen resten av dagen/kvällen. Men vi får se hur det blir. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. På återseende! Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0