Hemma fru?

Nej då, men jag har fixat mycket hemma idag för ovanlighetens skull. Jag har hängt tvätt, vikt tvätt,  plockat i och ut diskmaskinen, gjort service på kaffe maskinen, klippt rosenbuskar, städat i köket, vart ute med hunden och hjälpt mamma med maten när hon kom hem. Inte något jag gör varje dag måste jag erkänna. Kanske ska börja med det för att göra mamma lite glad.

Känns som att dagen har varit bra i det stora hela. Jag har sovit (mycket som vanligt). Jag har gjort något mer än att ligga i sängen hela dagen. Humöret då? Jorå. Det har vart bättre men synd att klaga. Men jag börjar bli lite orolig över vikten dock. Jag har gått ned 2 kg på mindre än en vecka. Det är ingen fara än men ska tänka på att äta ordentligt och så kanske man ska ta med hunden på en långpromenad imorgon? Vore mysigt. Sen då? Ja vi får se vad kvällen bjuder på. Kanske utgång men vi får se hur det blir, får se om mamma orkar hämta mig mitt i natten.

Nu ska jag sortera filmerna på datorn hade jag tänkt. Och ikväll BLIR det The Twilight Saga. Puss och på återseende/

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: sara

haha titta vem som börjat skriva igen!

Det låter som om du behöver spendera lite tid med mig! Äta massor av mat och bli lite kurviiiig carro!!

saknar dig<3

2010-08-11 @ 00:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0