Hej! nähä...? Jahaa det är din telefonsvarare.

Igår blev jag förbannad på en kompis över något som han inte sagt...(det var hans kompis) Bra jobbat Carro! Och sen nu när jag ringer och försöker ställa allt till rätta så svarar han inte... Ja, jag får skylla mig själv efter att jag sagt till honom att han kan dra åt helvete och att jag inte vill prata med honom och definitivt inte se honom. Ja jag erkänner att jag överreagerade. Och just nu vill jag bara ställa allt till rätta. Helst av allt skulle jag vilja prata med honom och säga förlåt och konfrontera hans kompis och ge honom en jävla utskällning. För sådär gör man fa-an inte. Men nog om detta.

Idag har jag vart hemma. Ätit frukost runt 1 och sen lite kladdkaka på det. MUMS!! Hehe. Sen har jag gosat med vovven min och ikväll tänkte jag kolla på Twilight, New Moon och Eclipse. Myyyys<3

Just nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik och tar det lungt. Hunden ligger i min säng, snarkar och viftar så sött på svansen. Undrar vad han drömmer om.. Min söta lilla vovvseplutt<3 För en gångs skull är fåglarna tysta också. Härligt!



Sen tänkte jag fota men pappa har filmkameran med sig till norge och den andra kameran SUGER!! Så skulle vara mobilkameran i så fall. Men neej fyy fan att fota med den. Det är illa. Så jag får försöka komma på något annat att göra, vad det nu skulle vara. Kanske ta en promenad med hunden i regnet för att sedan komma hem till en stor kopp te och ett bubbelbad. Låter mysigt, men vet inte om jag orkar just nu. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Nej, dags att rulla vidare. På återseende/

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0