Åskan får mig att ryysa

I fredags var det hemmaFEST för hela slanten. En helt underbar kväll med många skratt, goda drinkar, massa skitsnack och sen mys på det. Kan det bli bättre? Knappast! Tack alla som var där och gjorde min kväll super.

I lördags kom jag hem vid 15 och sen sov jag till 20 då mamma väckte mig och tvingade i mig lite middag. Sen kom pappa och Andreas hem vid 22 med MASSA fiskar. Dom har varit i Norge och fiskat med farbror och kusin. Inte lite glad min lilla vovve blev när pappa kom hem inte. Hopp, skutt och mjoffningar. Nu sitter han som ett plåster i pappas knäväck och kommer göra det ett bra tag framöver.

Jag gick och la mig runt 00 på lördagkvällen, men inte gick det att sova. Grannen hade fest och inte nog med det. Nej det måste ju spöregna och åska också. Läskigt var det och jag burrade in mig långt ner under täcket. på senare år har jag blivit jätterädd för åskan. Det är häftigt att kolla på men det är inge kul när den är så nära som den var igår.

Idag söndag. Vad händer då? Jo, bio med mamma vi ska se Bröderna Karlsson sen ska jag umgås lite med pappa och Andreas. Saknat dom lite om jag ska vara ärlig.

Nej nu ska jag leka lite i PS tror jag. Jag vill ska lära mig hur det funkar! Jag vill ju kunna redigera bilder, klippa, klistra, leka med ljuset och allt sånt. Men ha det så bra så skriver jag sen igen. Puss puss

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: line

vilken fin header hur du såna bilder

2010-09-04 @ 19:55:17
URL: http://colorgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0