Vår skrik!!!

Idag var jag ute med hunden på en långpromenad. Det var hur underbart som hellst. Solen sken, fåglarna kvittrade, simon busade och allt var helt perfekt. Det är dagar som denna som får en att bokstavligt talat ÄLSKA livet. Inte blev vet sämre när jag upptäckte att dom hade tagit ner staketet runt hjorthagen. Asså HERREGUD vilken utsikt man hade därifrån när man satt på stenarna i hagen. Helt galet underbart. Haha jag kände mig som fem när jag sprang runt bland stenarna. Det var som taget får en bok J.R.R. Tolkien kunde ha skrivit. Årets smultronställe är i alla fall hittat! Här är ett smakprov på de bilder jag tog under promenaden i alla fall. Ha en fortsatt underbardag alle sammans. Kramar













Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0