Natti Natti

Nu har jag pluggat kemi så jag tror jag spyr. Är ännu inte helt klar så får gå upp lite tidigare imorgon och plugga lite då med. Nu är jag sjukt trött, så jag kanske hinner somna innan jag hinner lägga upp detta men hoppas på det inte händer. Konsigt med tanke på att klockan bara är 21.50. Men tänkte i alla fall lägga upp två bilder. En från i måndags på idrotten när Frida och Sara sitter på en parkbänk  och en på statyn vid det nya stationshuset. Hoppas att det är  bra med er alla och att ni sover gott inatt. Kramar på er.

Frida och Sara



Satyn vid nya stationshuset

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0