Morn morn

Nu har jag ätit frulle, duschat och burit ned smutstvätten. Snart ska jag rulla iväg in till stan och träffa lite vänner och diskutera framtiden.. eller ja en vecka på sommarlovet i alla fall. Det kommer bli jättekul. Vi ska träffas 13.30 men jag ska kolla om det är okej att jag kommer lite tidigare för då får jag skjuts enda in till stan. Efter det ska jag täffa en annan kompis men har ingen aning om vad vi ska göra men det ska bli roligt. Sen är det väl hem som gäller och bums i säng för imorgon ska jag PLUGGA fyyy fan asså... kemilabbraport, italenska glosor o verb, kemi prov på onsdag o.s.v. Men ska inte tänka på det idag. Idag ska jag bara ha roooligt. Kramar på er.

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0