Kemi plugg

Nu sitter jag på mitt rum och pluggar kemi för fullt. Det är ju inte så svårt när man kan det och när man har tid att fundera lite runt det man läser och reflektera. Eller jo förresten det är rätt svårt.. Just nu försöker vara så possetiv jag bara kan och ge mig fan på att jag ska lära mig och försöka innbilda mig själv om att kemi är det roligaste jag vet. Går faktist ganska bra. Har skrivit 1,5 A4 med kemi och har fattat allt jag skrivit hittils, det är possetivt och en bra början. Men nu ska jag återgå till mina kära kemi böcker och anteckningar. Vad har/ska ni göra idag? Ha en fortsatt underbar tisdagseftermiddag. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0