Hemma

Nu sitter jag hemma och har smått ångest/panik/nervöst sammanbrott..vad i helvete ska jag göra när jag gått ut gymnasiet? Ska jag äns göra det nästa år eller ska man ta ett "sabbats år" då man jobbar och läser upp de tidigare betygen så man kan söka vidare efter gymnasiet? Nej fyy fan vilket träsk asså. Önskar att jag var 3 år och satt i sandlådan och gjorde sandslått och lite då och då kunde jag dra stäck på ett papper och få kommentaren.. "vilken fin krokodil du har ritat,m och vilka fina tänder han har" och man svarar med sårad/besviken röst tillbaka "det är en sköldpadda som äter glass" eller varför inte bara sitta och sätta på massa pärlor på en tråd och ge bort halsbanden som hade rengnbågens alla färger i sig och se jättestolt ut. Hoppas ni har fått nån rätsida på några av livets alla frågor. Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0