Hej

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Mycket har hänt och jag har inte hafft tid att sitta vid datan. Igår träffade jag 3 av mina gamla vänner och det var toppen. Har inte sett dom på länge så det var kul att se dom igen. Vi kom även fram till att vi i sommar ska hitta på massa skojjiga saker. Sen tog jag även hål i örnen igår. Andras följde med mig så det gick bra. Hehe. Det gjorde inte så ont som jag trodde det skulle göra. Det stack bara till lite. Ja annars har jag pysslat lite (gjort två halsband, en ring och ett par örhängen). Just nu sitter jag famför tv:n och tittar på "I Taket Lyser Stjärnorna". Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0