Godkväll!

Nu har jag kommit hem och ätit middag. Var i skolan och skrev det där jävla kemi provet som gick åt helvete... fyy fan.. sen drog jag och Sara till Ikea och käka korv och glass och drack colalight till det. Nom nom nom. Sen gick vi runt och spanade in lite soffor och sängar för att till sist komma till alla gossedjur. Hehe. MYYYYS. Nu ska jag ta ett LÅNGT och skönt bad hade jag tänkt. Med skum och oljor. Sen får vi se vad jag hittar på för någe. Kanske äta choklad? MUMS! Men nu ska jag kila till mitt lilla bubbelbadkar och bara NJUTA. Hörs senare. Kram

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0