FYYY!!!

Nu är det verkligen fyy skäms på mig. Att jag aldrig kan ta och skriva i denna lilla blogg om ALLT som händer.. Det har vart sjukt mycket på senaste. Grymt roliga dagar i mitt liv måste jag säga. Kommer lägga upp lite bilder. Har dock inga på de roligaste tillfällena tyvärr. Men kanske kan sno från någon som har.



Bryggan vid fyrisån är under vatten för tillfället.



Nästan översvämmning



NUUU ÄR DET VÅÅÅÅR TUSSSSSSILAGO!!!



Krokus



Fina söta lilla Sara.



Lilla jag...



On the go..

Kramar

Japp detta är min signatur. Snygg tycker jag själv. Hoppas att ni gillar den också. Kram


Kommentarer
Postat av: X

Vacker du är!

2010-04-15 @ 22:17:55
Postat av: Anonym

Jag tror fan du behöver en ny cool klänning lilla mellanöstling!!<3<3

2010-04-15 @ 22:36:03
Postat av: Carro

Tack Tack för fin kommentar X. Sara vi kan ju kolla på stan nån dag och se vad vi hittar;) Pusss

2010-04-16 @ 10:19:51
URL: http://hennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0